Counter Strike 1.6 Cracked Steam


Torrent Dosyası: Counter - Strike 1.6 + [Cracked Steam].exe.torrent

Virüs Total Sonuçları

Açıklama
    Counter Strike 1.6'nın Steam'den riplenmiş hali. Hile felan değildir. Hiç bir patch yüklemenize gerek yoktur. Kurulumdan sonra kısayoldan açıp oynayabilirsiniz. Türkiye serverlarında çalışır. sXe ile birlikte kullanılabiliyor. Dediğim gibi Steam ripi olduğu için non-Steam CS sürümlerine göre bazı farkları var. Tabiki olumlu. Steam modellerini isterseniz kullanabilirsiniz. Bunun için yapılması gereken küçük bir işlem var. Normalde ben v23 patch(non-Steam) kullanıyordum. Bunu oynayınca farkı gördüm. Şimdi bunu oynuyorum. CFG denenmedi. Oyunyöneticisi serverlistini kullanıyorum. Diğer serverlistleri denemedim. Serverlist kullanmak içinde küçük bir işlem yapmalıyız.

Talimatlar
1. Steam modelleriyle oynamak istiyorsanız kurulumdan sonra oyunun kurulu olduğu kısımdan cstrike klasörünün içindeki models klasöründe bulunan player klasörünün adını değiştirin(örn: player+). Sonra orda bulunan player_new klasörünün adınıda player olarak değiştirin. Şimdi yeni modellerle oynayabilirsiniz. Ek olarak bıçak, c4 ve bombaların(he, smoke, flash) modelleride değişiktir. Eğer onları eski modellerle oynamak istiyorsanız aşağıdaki dosyaları models(cstrike/models) klasörünün içine kopyalamanız gerekmektedir.

Eski bıçak,c4 ve bombalar

2. Serverlist yüklemek isteyenler, ben oyunyöneticisinin serverlistini kullanıyorum. Başka serverlist kullanmak isteyen olursa yorum olarak bildirsin ekleyeyim. Serverlist normal yüklenince çalışmıyor. Aşağıda verdiğim dosyayı yeni kurduğunuz CS'nin içindeki config klasörüne atın.

Dosya (Oyunyöneticisi serverlist)



0 yorum:

Yorum Gönder